بانک موبایل مهندسین معمار کل کشور

تعداد ردیف اطلاعات
11429
تاریخ بروزرسانی
1398
صحت اطلاعات
100%
نوع فایل
اکسل (EXCEL)
دسته بندی
تعداد بازدید
876 بازدید
1,700,000 تومان

بانک موبایل مهندسین معمار کل کشور

این بانک اطلاعاتی به صورت فایل اکسل ارائه می گردد و حاوی اطلاعات زیر می باشد :

نام / نام خانوادگی / شماره موبایل

بانک موبایل مهندسین معمار کشور

منبع : بانک شماره موبایل مهندسین معمار

نسخه : با بروز رسانی این بانک شما می توانید نسخه جدید آن را نیز دانلود و تهیه نمایید.

سال تهیه : ۱۳۹۸

تعداد ردیف اطلاعات : ۱۱۴۲۹

صحت بانک اطلاعاتی : ۹۵%

توضیحات :

این بانک شماره موبایل جزء بانک مشاغل نظام مهندسی می باشد که لیست اطلاعات تماس مهندسین معمار در آن وجود دارد.

با خرید و دانلود بانک شماره موبایل مهندسین معمار کل کشور می توانید خدمات و محصولات خود را برای مهندسان ساختمان فعال در حوزه ساختمان ، ناظران ، مجریان ساختمان ، بازرسان نظام مهندسی و اعضای سازمان نظام مهندسی ، اطلاع رسانی نمایید و باعث رونق کسب و کار خود شوید.

چه کسانی می توانند از این بانک استفاده نمایند :

ساختمان سازان، مهندسان ساختمان، شرکت های مهندسی مشاور، پیمانکاران، موسسات آموزشی، شرکت های تولیدکننده نرم افزار، شرکت های ساختمانی، تولید کنندگان مصالح ساختمانی، شرکت های نظارتی و مجری، شرکت های آزمایشگاهی، شرکت های حقوق و اخذ رتبه، موسسات رفاهی و بانکی، فروشگاه ها و رستوران ها و کلیه فروشندگان کالا و خدمات که می خواهند مهندسان را جامعه هدف بازاریابی و تبلیغات خود قرار دهند.

توصیه گروه بلوط دیتا :

شما می توانید با داشتن اطلاعات تماس مهندسین معمار کل کشور، کالا و خدمات خود را به اطلاع کل مهندسین برسانید و فروش خود را چند برابر نمایید.

این بانک مناسب چه افرادی هستش :

 

  • شرکت‌ها و سازمان‌های معماری: بانک اطلاعات مهندسین معماری می‌تواند برای شرکت‌ها و سازمان‌های معماری، منبعی ارزشمند برای جستجوی مهندسین معماری با تخصص‌های مورد نیاز باشد. آنها می‌توانند به دنبال مهندسان معماری با تجربه در پروژه‌های خاص، مهارت‌های خاص یا مناطق جغرافیایی خاص باشند.
  • مجلات و نشریات معماری: برای مجلات و نشریات معماری، بانک اطلاعات مهندسین معماری می‌تواند به عنوان یک منبع برای پیدا کردن مهندسین معماری برای مصاحبه، مقالات، گزارش‌ها، یا پروژه‌های مشابه استفاده شود.
  • سازمان‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای: سازمان‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای معماری می‌توانند بانک اطلاعات مهندسین معماری را برای ارتباط مستقیم با اعضای خود و جمع‌آوری اطلاعات ضروری استفاده کنند. آنها می‌توانند با اعضا در مورد رویدادها، آموزش‌ها، مشاوره‌ها، یا فعالیت‌های حرفه‌ای دیگر ارتباط برقرار کنند.
  • صاحبان پروژه‌ها و سازمان‌های ساختمانی: صاحبان پروژه‌ها و سازمان‌های ساختمانی می‌توانند از بانک اطلاعات مهندسین معماری برای یافتن مهندسین معماری با تخصص‌ها و تجربه‌های مورد نیاز برای پروژه‌های خود استفاده کنند

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.