پنجمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته سال ۱۴۰۱

تعداد ردیف اطلاعات
85
تاریخ بروزرسانی
1401
صحت اطلاعات
100%
نوع فایل
اکسل (EXCEL)
دسته بندی
تعداد بازدید
78 بازدید
15,500 تومان

پنجمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات وابسته سال ۱۴۰۱

منبع : نمایشگاه های بین المللی ایران

این بانک اطلاعاتی، نسخه نهایی می باشد.

سال تهیه : ۱۴۰۱

تعداد ردیف اطلاعات : ۸۵

صحت بانک اطلاعاتی : ۱۰۰%

بانک اطلاعات نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته برای افراد و نهادهای مختلف مفید است، از جمله:

۱. تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی که در صنایع کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این بانک اطلاعات برای شناسایی نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط استفاده کنند. آنها می‌توانند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، با مشتریان پتانسیل در ارتباط باشند و فرصت‌های بازاریابی و صادرات را بررسی کنند. همچنین، می‌توانند از اطلاعات مربوط به ماشین‌آلات و تجهیزات جدید استفاده کنند و به روز با تکنولوژی‌های جدید صنعت باشند.

۲. تجار و صادرکنندگان: افرادی که در حوزه تجارت و صادرات محصولات کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مرتبط فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این بانک اطلاعات برای شناسایی رویدادها و نمایشگاه‌های مرتبط استفاده کنند. آنها می‌توانند فرصت‌های جدید را بررسی کنند، با تولیدکنندگان و شرکت‌های تأمین‌کننده در ارتباط باشند و روابط تجاری برقرار کنند.

۳. مشتریان و مصرف‌کنندگان: افرادی که به دنبال خرید و استفاده از محصولات کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته هستند، می‌توانند از این بانک اطلاعات استفاده کنند تا محصولات و خدمات مورد نیاز خود را شناسایی کنند و اطلاعات مربوط به شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف را بررسی کنند.

۴. متخصصان و تحقیق‌گران: افرادی که در زمینه تحقیق و توسعه صنایع کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات وابسته فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این بانک اطلاعات برای دسترسی به آخرین تحقیقات، نوآوری‌ها و تکنولوژیاین بانک اطلاعات برای افراد زیر مناسب است:

۱. تولیدکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی: این بانک اطلاعات برای تولیدکنندگان این صنایع مفید است. آنها می‌توانند از طریق این بانک اطلاعات به روز در مورد نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی مرتبط با صنعت کاغذ و مقوا و همچنین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد استفاده در این صنایع، مطلع شوند. همچنین، آنها می‌توانند در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده و محصولات خود را به نمایش بگذارند، با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های تجاری را بررسی کنند.

۲. تجار و واردکنندگان: افرادی که در صنعت تجارت و واردات-صادرات محصولات کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این بانک اطلاعات برای شناسایی نمایشگاه‌ها، رویدادها و فرصت‌های تجاری مرتبط استفاده کنند. این اطلاعات به آنها کمک می‌کند تا با تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در ارتباط باشند، محصولات خود را به صورت صادراتی عرضه کنند و بازار جدیدی را کشف کنند.

۳. تحقیق‌گران و دانشجویان: محققان و دانشجویان در زمینه علم کاغذ و فناوری‌های مرتبط می‌توانند از این بانک اطلاعات برای دسترسی به آخرین تحقیقات، مقالات علمی و داده‌های مورد نیاز خود استفاده کنند. این اطلاعات به آنها کمک می‌کند تا در زمینه تحقیق و توسعه صنعت کاغذ و تکنولوژی‌های جدید مطالعه کنند و به روز باشند.

۴. کارشناسان صنعت: افرادی که به عنوان مشاوران، استادان دانشگاه یا کارشناسان صنعت در حوزه کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این بانک اطلاعات برای به‌روزرسانی دانش و اطلاعات خود و همچنین در ارتباط با صنعت و صنعتگران مرتبط باشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.